tirsdag den 31. januar 2012

Givenchy Spring 2012 Coutur



Så er jeg igen faldet over ualmindelige overdådige og ikke mindst upraktiske smykker, i dette tilfælde er de fra Givenchy spring 2012 coutur showet. Når man som jeg har beskæftiget sig med både at lave og sælge smykker i mange år, er det bare forfriskende at se noget så fortryllende og nyt som smykkerne fra dette showet.

Tøjet er også smukt med en inspiration, der tydeligvis er hentet fra tyverne og jeg syntes kontrasten imellem smykkerne og tøjet fungere rigtig godt.

Jeg forstår dog ikke helt hvorfor kollektionen har skulle fotograferes i en gammel gymnastikhal og så med en orange basket bold i fronten af billedet. Det hænger bare ikke rigtig sammen for mig, for modellerne ligner jo ikke ligefrem kvinder, som er klar til at kravle i ribber. Men måske chef designer Riccardo Tisci tænkte, at der lige skulle lidt sporty zeitgeist med på billedet, nu hvor der er OL i London til sommer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar