lørdag den 8. oktober 2011

Alexander McQueen ss12

Fantastisk, smukt, eventyrligt, elegant,  det er svært for mig at finde ord, for hvor begejstret jeg blev, da jeg så Sarah Burtons SS 12 kollektion for Alexander McQueen. Jeg må tilstå at jeg var lidt skuffet over AW11 kollektionen, men denne gang fik jeg for første gang siden Alexander McQueen AW 10  gåsehud og blanke øjne, da jeg så kollektionen, som du kan se online her.

Min fasination af texture, gjorde for mig at kollektionen blev utrolig spændene at se på og farverne var jo slet ikke til at stå for.  Jeg syntes imodsætning til andre, at det er helt fint at et modehus vælger at holde fast i genkendelige silluetter. Hvorfor opfinde den dybe tallerken hver halve år, når man har muligheden for at nyfortolke det fantastiske arbejde Alexander Mcqueen udførte før hans død i starten af 2010.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar