onsdag den 1. februar 2012

Rouge Fatal



Så fik jeg igen købt en Chanel neglelak, da jeg skulle bruge et tilgodebevis for en julegave jeg byttede efter jul. Det blev til farven Rouge Fatal og den er allerede blevet brugt flittigt. Farven minder lidt om klassikeren Rouge Noir som Uma Thurman havde på neglende i Pulp Fiktion og som jeg også gik med efterfølgende. Dengang havde jeg dog ikke råd til at købe neglelak fra Chanel og sad derfor flittigt og blandede billig sort og rød neglelak til en farve der mindede om Roug Noir.

Når men tilbage til Rouge Fatal, som er meget lysere i farven end den klassiske Rouge Noir, så den bliver lidt mindre dyster uden dog at blive for pang rød i farven. Jeg syntes den holder rigtig godt, især hvis der lige kommer et ekstra lag på, så jeg kan varmt anbefale at lade Rouge Fatal flytte ind i enhver samling af neglelak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar