lørdag den 18. februar 2012

VOGUE POSTERS

Linda, Christy and Cindy June 1991 

Audrey Hedburn 1957

Jerry Halls first Vogue cover July 1975


UK: I am the lucky owner of the top poster with Linda, Christy and Cindy witch used to hang in the shop I shared with my friend Louise. She bougth them on Ebay together with the other to posters, when she did the amazing decoration of the shop, that I will make a post on in the near future. I have been searching for a new one, but have not found one which will fit into my apartment yet. If you would like to look up more old Vogue covers, you can take a look through the Vogue cover archives here.


DK: Jeg er den lykkelige ejer at den øverste plakat med Linda, Christy og Cindy, som plejede at hænge i den butik, jeg delte med min veninde Louise. Hun købte dem igennem Ebay sammen med de to andre plakater, da hun lavede den fantastiske indretning af butikken, som jeg laver et indlæg om i den nærmeste fremtid. Jeg har ledt efter endnu en Vogue plakat, men har endnu ikke fundet en, som vil passe ind i min lejlighed. Hvis du gerne vil se flere gamle Vogue covers, kan du gøre det i Vogues forside arkiv her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar