søndag den 11. marts 2012

SUNDAY FUN





DK: Jeg har sidet klistret foran min computer det meste af ugen for at blive færdig med en trendbog, der skal afleveres på mit studie på torsdag og idag blev der endelig tid til lidt sjov, da jeg skulle tage billeder af en prototype på en halskæde jeg har lavet til projektet. Jeg havde fået overtalt min søde veninde Maria til at hoppe foran kameraet og dette er et lille udpluk af de billeder jeg fik taget.

UK: This is some pictures of a necklace I have made for a project at my school that I took today with my friend Maria in front of the camara.

2 kommentarer:

  1. Super fed! Får mig til at tænke på My Little Pony<3

    SvarSlet
  2. Tak, det er jeg rigtig glad for at høre, da My Little Pony netop var det der inspirerede mig til at lave halskæden:)

    SvarSlet