lørdag den 7. april 2012

SATERDAY CRAVINGS

DK: Jeg var for en månded tid siden inde hos Dansk mode og textil med mit studie, hvor vi fik lov til at kigge i alle deres eksklusive trendbøger. Dip Dye som på denne kjole fra Designers Remix, var en af de trends der blev fremhævet i flere af trendbøgerne for sommeren 2013 og jeg er selv blevet temmelig hooked på dip dye tendensen. Hvad med jer, er i til dip dye tendensen ?

Kjole fra Designers Remix, ring og sko fra Topshop, Essie i farven sand tropez og armbånd fra Eddie Borgo.

UK: About a month ago I visited the organisation Danish fashion and textile with my class and here we were allowed to look at there exclusive trendbooks. One of the trends that we will se more of in the summer 2013 is dip dye as on the this dress from Designers Remix.

Dress from Designers Remix, ring an shoes from Topshop, Essie nailpolish in the color sand tropez and bracelet from Eddie Borgo.

4 kommentarer:

  1. Uuuh, jeg ELSKER Dansk mode og textil! Jeg kunne bo i deres trendbøger :) Er så ked af ikke at have adgang mere nu hvor jeg ikke er studerende på KEA længere... :(
    Jeg er lidt ambivalent med den dip dye. Jeg synes det er SÅ fint som det bliver brugt på den kjole du har med her, men nogle gange kan det også blive lige lovligt teenage for min smag. Måske har det i virkeligheden med noget at gøre med hvilke nuancer der er brugt ;)

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt som at komme i den visuelle himmel at være derinde, skal også sørge for at komme derind i forbindelse med min speciale skrivningen.

      Tror helt sikkert at det afhænger meget af hvad man styler det med og som du siger, så betyder nuancerne også meget.Rigitg god påske til dig/Heidi

      Slet
  2. Uh, ja gør lige det! og nyd det lige lidt for mig også :) Jeg drømmer mig tit derhen!

    Go påske og go specialeskrivning!

    -Signe

    SvarSlet