mandag den 30. juli 2012

FALL COATS





Det var da helt vild som Topshop fyrre den af på frakkefronten for tiden, selvom det selvfølgeligt kan virke lige lovlig tideligt, da der gerne skulle gå lang tid før man får brug for en ny efterårsfrakke. Jeg syntes dog ofte at de fedeste efterårs frakker og jakker er dem der lander i butikkerne først og dem som også bliver udsolgt først. Derfor begynder jeg altid at tjekke hvad der sker på frakke og jakke fronten i highstreet butikkerne på denne tid af året og Top Shop frister altså med de her gode basis frakker. 

Jeg er selv meget vild med den hvide i Proenza stil, men jeg ved at erfaring at jeg ikke kan undgå at spilde ned af hvid tøj (lidt klosset er man altså..)  Føler i jer fristet og har i selv udkig på en bestemt frakke til efteråret ? 

2 kommentarer:

  1. Wow. Topshop har virkelig gjort sig umage, nøj hvor er de flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man begynder næsten at glæde sig til at det bliver efterår:)

      Slet