fredag den 17. august 2012

TO COOL FOR SCHOOL - MAD PAX









Jeg fik et mindre halvfemser flashback da jeg så dette billede fra Elle september, da rygsækken fra  Mad Pax  minder mig meget om de gamle gummi rygsække med pigge som hittede i slutningen af halvfemserne.  Jeg får dog ikke flashback på den der been there done that måde, da denne opdaterede version med reptil textur har et både råt og humoristisk udtryk som jeg godt kan lide. Rygsækken fås i flere forskellige farver og størrelser og Mad Pax der står bag designet, laver også andre rygsække med sjove texture, som den sorte med bobler på. Priserne ligger fra 32 euro, så det er ikke helt umuligt at blive to cool for school på en SU. Rygsækkene kan købes her.

UK: I like this updated version of the late nineties spike backpack from MadPax featured in the september issue of Elle. The prices are reasonable so it does not cost a forturne to be to cool for school. You can tjek them out here.

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de altså fantastisk fede! Jeg er glad for, at jeg altid kan kigge her efter de mere skæve inspirationsmomenter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din søde kommentar, dejligt at du finder bloggen inspirerende:) God weekend til dig - Heidi

      Slet
  2. Haha, dem kan jeg godt huske! Jeg havde ikke selv én men i stedet sådan en man kunne puste op haha :) Shit det var tider :D

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde heller ikke en, men kan da huske at der var flere på min skole der gik rundt og var super seje med sådan en rygsæk + den obligatoriske krans tatoveret rundt om overarmen OMG !

      Slet
  3. haha, gud hvor er de sjove! Og ret fede på en eller anden underlig alien måde ;)

    Jeg mindes også dem som man kunne puste på! hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er da lidt alien agtigt over dem... Jeg kan sjovt nok slet ikke huske at man kunne få en oppusteligt udgave i halvfemserne, det lyder ellers sjovt og jeg kunne godt tænke mig at se et billede af hvordan sådan en sag så ud. God weekend til dig:)

      Slet