mandag den 10. september 2012

ALEXANDER WANG GLOW


Jeg havde håbet at vi snart ville komme til at se noget tøj med glow effekt, så jeg blev meget begejstret for at se afslutningen på Alexander Wangs s/s 13 kollektion og håber at vi får mere at se i samme stil i løbet af de næste par uger. Men hvad syntes i om glow looket og er det noget i kunne finde på at bruge som detaljer i et outfit?

UK: I was hoping that clothes with glow effect would soon pop up so I was happy to see the Alexander wang S/S collection and hope we will see more to this effect in the next couple of weeks:) 

2 kommentarer:

  1. Det er sådan en fin detalje med glow effekten. Og de fine cut-out detaljer er jeg også stor fan af:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så fin kollektion tror dog ikke jeg selv er modig nok til at kaste mig ud i et fuldt glow outfit, men må se om jeg ikke kan få bikset nogen glow armbånd sammen :)

      Slet