mandag den 1. oktober 2012

BALENCIAGA EARRINGS



Balenciagas sci fi sweatshirts har kunne spottes på utallige street style billeder i den seneste tid og min nyeste obsession er deres farverige øreringe i plexiglas, der matcher stilen perfekt. Jeg forsøgt at begrænse hvor mange af øreringene der skulle vises her på bloggen, men det gik som i kan se mindre godt og hvis i er lige så begejstrede for øreringene som jeg kan resten ses her.

UK: Balenciagas sci fi sweatshirts has been in so many street style pictures lately and my newest obesession is there matching earings in plexiglas. I tried to limet the amount of earrings in this post but as you can see that did not work out to well. So if you are just as excited about the earrings you can check out the rest of the styles here

3 kommentarer:

  1. Uhh de er fine:)
    Skal til London om en mdr tid og er på jagt efter et par nye statement øreringe. Jeg har godt nok Erickson Beamons design i hovedet.. Men må vist lige tjekke disse ud.

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det lækker med en tur til London og jeg kan godt forstå du er klar til at kaste nogen penge efter noget Beamon bling! De her er jo sjove, men kunne forstille mig at man i længden vil blive gladest for noget fra Beamon. Ih ville ønske det var mig der skulle til London og shoppe igennem, glæder mig til at se hvad du får fingrene i:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tror jeg måske også, mht Beamon øreringene.
      Og ja det bliver spændende at se hvad der kommer med hjem af skatte;) Glæder mig helt vildt!
      God weekend herfra:)

      Slet