torsdag den 11. oktober 2012

EASY & ELEGANT HAIR WITH STAR CLIPS

UK: The models at the Rodarte A/W 12 show had cool messy hair that was decorated with large gold star clips. Such a good idea and and a very easy way to get an elegant hairdo out of messy hair in no time.  Nelly has been so kind to design some look a like star clips to a really nice price that you can get your hands on here.

DK: Modellerne til Rodartes A/W 12 show havde det fineste rodet opsat hår der var pyntet med store stjerne spænder i guld. Jeg syntes det er en super fin måde at få lavet en elegant frisure ud af rodet morgenhår i en fart og nu kan ligende spænder købes hos Nelly til kun 79 kr. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker de spænder - de er bare SÅ fine! Tak for tippet - måske jeg skal klikket et hjem til de røde lokker :)

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg vil være så fint til dit smukke røde hår og jeg skal helt sikkert også have et par stykker til håret i den nærmeste fremtid:)

      Slet