mandag den 20. februar 2012

ACNE F/W 2012


DK: Jeg elsker Acnes Basic T-shirts og deres print og havde glædet mig til at se deres vinter kollektion, men jeg må indrømme at jeg blev en smule skuffet. Der var bare ikke de gode basis ting jeg forbinder med Acne, meeen jeg kunne nu godt hoppe i den mint grønne frakke. Jeg syntes dog at mint farven er alle vejne ligenu, så måske er jeg og mange andre blevet træt af den farve til efterår.

UK: I love Acnes basic T-shirts and there prints and had been looking forward to seeing there fall collection and I must admit that I was a bit disappointed. There was just not the great basic wear that I connect Acne with, though I did like that minte green coat, but enything mint seems to catch my eyes at the moment, so maybe I will be totally bored with that color when fall comes.


Photos from style.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar