tirsdag den 21. februar 2012

SPACEMAN CAKE





UK: I have never seen a spaceman cake in my life and certainly not one as cute as the one on picture 2, so now I will be totaly disapointed if my birthday cake does not look like this when my b-day is up in september..... Besides the spaceman cake, I like the way this editorial from POP magazine shot by Daniel Sannwald combinde both the pastel, sport and space trend all in one.

DK: Jeg har aldrig set en rummand-kage før og da slet ikke en, der er så fin som den på billed nr. 2. Nu bliver jeg jo total skuffet, hvis min lagkage ikke ligner den når jeg har fødselsdag til september..... Bortset fra rummand-kagen, kan jeg godt lide at denne serie fra POP kombiner trend temaer som både sport, pastel og rummet i en og samme serie.

 Pictures from POP Magazine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar