fredag den 17. februar 2012

PROENZA SCHOULER F/W 2012 FAVORITS



UK: I am psyched about the leather mesh jacked and it is certainly one of my favorit styles from New York fashion Week. I think the choice of leather material for the jacket is a cool and classy way to update all of the mesh in nylon from hell fabric we have seen lately. As a material nerd I am also amazed by the fabric structure of the little jacket and the leather seams on the short skirt.

DK: Den sorte mesh jakke i læder er klar en af mine farvorit styles fra modeugen i New York. At lave en mesh jakke i læder, syntes jeg er en cool og eksklusiv måde at opdatere, alt det mesh i nylon fra helvede vi har set på det seneste. Som en materiale nørd er jeg også begejstret for materialet på den lille jakke i Chanel stil samt læder syningerne på nederdelen.  




UK: The black and orange knitted jumper is not so inovative in its shape and fit but the material looks realy interesting and I would love to see it up close. As I posted earlier I am also crazy about the shoes from this show. The peeptoe detail and little shoelaces on the back combined with the more sneaker inspired details and the chunky heels would just make them work with almost any outfit.

DK: Formen på den orange og sorte strik trøje er ikke specielt inovativ, men materialet ser rigtig spændene ud. Jeg kan forstille mig at diverse high street butikker nok skal tilbyde en masse strik i dette materiale til efteråret. Som jeg har skrevet tidligere, er jeg ogå vild med skoene fra dette show. Peeptoe detaljen og de fine snørrebånd bag på hælen kombineret med den kraftige hæl og de mere sneaker inspirerede detaljer, vil gøre dem perfekte til stort set alle outfits.




UK: Again Proenza Schoulder catches my interest for new and inovative materials and I just think the material of this skirt looks insanely cool and as Alex Perry from Austrailias Next Top Model would say "EXPENSIVE" !

Are you also psyched about this collection from Proenza Schoulder ?


DK: Igen fanger Proenza Schoulder min interesse for nye og spændende materialer og jeg syntes at materialet på denne nederdel ser vanvitig cool ud og som Alex Perry fra Austrailias Next Top Model ville sige "EXPENSIVE" !
Er i også vilde med denne kollektion fra Proenza Schoulder ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar