fredag den 17. februar 2012

ZARA GOODIES


I would love to wear the black and white top and the oversized transperent black top.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at hoppe i toppen med det smukke sorte og hvide print samt den store oversized bluse.


UK: I love fringes so this black clutch would be perfect for a nigth out and I would be using it for years.

DK: Den sorte clutch vil være perfekt til en tur i byen og den vil blive brugt i mange år, da jeg aldrig kan få nok af frynser.


I just made a bargain at my local 2handshop the other day, were I found a skirt like the left one for almost nothing. So I will not be buying any of these, but I thought I would let you all know that Zara has loads of great skirts rigth now.

Jeg gjorde et scoop hos min lokale genbrugs pusher igår, hvor jeg købte en nederdel som den til venstre for bare 65kr. Så jeg jeg skal ikke havde købt nogle af disse fine nederdele, men ville bare lade jer vide, at der er masser af flotte nederdele hos Zara lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar