torsdag den 9. august 2012

FASHION FLASHBACK - HELENA CHRISTENSEN







Som gammel heste pige måtte jeg igen igår se OL i ridebanespringning og når jeg ser springning i fjernsynet,  kan jeg stadig ikke lade være med at spænde i hele kroppen når en af hestene sætter for tidligt af i et spring, fordi jeg kender følelsen af at der pludselig er meeeget langt over en forhindring. Jeg syntes naturligvis at heste er det smukkeste dyr der findes og derfor dette fashion flash back idag, som inkludere det smukkeste heste/fashion billede jeg kan huske jeg har har set. Serien "Whithe Magic" er taget af Peter Lindberg  i starten af 90érne, hvor det er en meget ung og smuk Helena Christensen som for lov til at spadsere af sted med den fantastiske hvide hest.

UK: As a former rider and show jumper I had to watch the Ol Show jumping yesterday, so today I am posting my favorit old school fashion shoot that includs my favorit animal. The editorial is shoot by Peter Lindberg in the early nineties with a very young and beautiful Helena Christensen leading that amazing white horse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar